Машину треба мити правильно

Машину треба мити правильно

Кузов - найдорожча деталь автомобіля. Від стану його лако-фарбового покриття залежить термін служби металу та його антикорозійна стійкість і, звичайно, вигляд машини. Ми зробили підбірку порад, які допоможуть якісно помити автомобіль і не пошкодити його фарби.

Машину миють лише чистою водою. Навіть ледь помітні піщинки та пил можуть лишити на лаку автомобіля "павутину" з дрібних подряпин. У них затримується волога, лак тьмяніє та втрачає блиск. Тому краще не брати воду для миття машини із озер, річок та інших водойм. Разом із нею завжди потрапляє пісок.

Не варто економити воду. Не будь-якому автомобілі на 40% більше бруду ніж помітно. Його найкраще змивати великою кількістю води. Тоді бруд не розтиратиметься мочалкою по поверхні, як наждачкою, а змиватиметься. Всередньому на легковий автомобіль має йти 3-4 відра води.

Машину миють спеціальною автомобільною губкою, а не будь-якою тканиною, що потрапляє під руку. Шмат паралону чи старий рушник для цього не підходить. У них зазвичай забивається багато бруду, який шкрябає фарбу.

Автомобіль краще мити якомога далі від дороги та дерев. Інакше після першого ж намочування водою кузов покриється пилом із листя, тополиним пухом, комахами, послідом птахів тощо.

Автомобіль починають мити з даху. Поступово переходять до низу. В останню чергу миють задній бампер і колеса. Це найбрудніші частини.

Ніколи не використовуйте для миття пральний порошок і дешевий автомобільний шампунь. Пральний порошок дере лак, а дешевий шампунь може лишати плями на кузові. Також варто дуже обережно користуватися очищувачем бітумних плям. Деякі з них роз'їдають лак фарби.

Найкраще користуватися автошампунем із вмістом воску. Він не лишатиме плям і розводів на кузові. Більш дорогі шампуні з воском додаватимуть блиску машині. Будь-який шампунь треба ретельно змивати водою кілька разів, аби ніде не лишалося піни. Піна дешевих шампунів може роз'їсти хромоване напилення на елементах оздоблення машини.

Після закінчення мийки відчиняють лючок бензобака, багажник і двері. Із впадин і різних кузовних виштамповок навколо рухомих деталей ретельно витерають воду. Інакше під час руху вона витікатиме та припадатиме пилом.

Воду з кузова спочатку не витирають, а зганяють. Для цього бажано використовувати силіконовий водозгін або ганчірку з мікрофібри. Це знижує ймовірність появи дрібних подряпин на кузові.

Після повного закінчення миття і витирання кузов бажано покрити воском. Його наносять м'якою ганчіркою круговими рухами. Після цього на кузові утворюється плівка із воску, яка не пропускає вологи та надає блиску. Скло ззовні покривають засобом "антидощ". Після цього на швидкості 80-120 км/год двірники можна не вмикати, вода відскакує сама. Шини та гумові ущільнювачі покривають силіконом. Це подовжує службу гуми. А колеса просто отримують блиск і ефект мокрої гуми. Якщо машина ненова, перед нанесенням воску бажано змити всі бітумні плями.