Угорська авіакомпанія Wizz Air може зберегти свою дочірню компанію «Wizz Air Україна». Про це повідомляють в українському Міністерстві інфраструктури.
Компанія Wizz Air передумала ліквідувати українську «дочку». Про це заявив перший заступник міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер. За його словами, як тільки угорський лоукостер зрозуміє, що рівень ризиків для них в Україні знижено, компанію перезапустять.
Поки Державіаслужба переоформила на угорську авіакомпанію напрямки в Німеччину, Польщу і на Кіпр. Раніше їх виконувала українська дочірня компанія. Також Wizz Air веде переговори з владою Іспанії та Італії про переоформлення дозволів.
Прес-секретар аеропорту «Жуляни» Галина Богданенко в ефірі радіостанції Голос Столиці заявила, що з двох літаків компанії Wizz Air в Україні залишився тільки один. Він буде виконувати 8 рейсів.
«З нашого аеропорту здійснювала польоти компанія Wizz Air, головна компанія «Wizz Air Hungary» здійснювала два рейси — до Лондона і до Будапешту. Інші рейси виконувала з нашого аеропорту «дочка» цієї компанії «Wizz Air Україна». «Wizz Air Hungary» вирішила закрити українську компанію, але залишити цю компанію до кращих часів. І тепер частину польотів буде виконувати материнська компанія «Wizz Air Hungary»... З двох літаків, які були представлені в Україні, залишається тільки один літак. Другий літак переводиться на базу авіакомпанії. Тому на одному літаку, що залишився, всі вісім рейсів буде виконувати угорська головна компанія «Wizz Air Hungary», — уточнила Галина Богданенко.
Про те, чи вдасться налагодити втрачені контакти і повернути Wizz Air на ринок України, радіостанція Голос Столиці поговорила з першим заступником міністра інфраструктури Володимиром Шульмейстером.
Наскільки важко було переконати Wizz Air не закривати представництво компанії в Україні? Які аргументи подіяли?
— Насправді, населення понад 40 мільйонів — це досить сильний аргумент, і компанія Wizz Air визнала, що ринок України для них цікавий. Але є досить багато ризиків, тому ми більше говорили про те, як ці ризики або зменшити, або ліквідувати.
Про які саме ризики йдеться?
— Ризики насамперед пов'язані з валютним регулюванням, зараз ми над цим будемо системно працювати. У мене вже була зустріч з першим заступником керівника Нацбанку. Ми будемо намагатися ліквідувати проблеми, пов'язані не тільки з Wizz Air, а й пов'язані з іншими авіакомпаніями, тобто хочемо це зробити системно.
Як це все буде виглядати на практиці? Лоукост буде літати як і раніше, або як раніше вже не вийде?
— Питання не пов'язане з даною ситуацією. Але все лоукости, які літають в Європі, вже отримали листи від Державіаслужби про те, що ми відкриваємо всім бажаючим можливість летіти до Львова. Тобто ми відкриваємо, по суті, небо над одним окремо взятим аеропортом. Це експеримент, подивимося, до чого це приведе. Сподіваюся, це буде позитивний досвід, який ми зможемо розповсюдити на інші аеропорти України.
А самі компанії готові зайти в Україну?
— Можливість є, а чи буде вона реалізована, залежить безпосередньо від авіакомпанії. Тобто авіакомпанія повинна зробити свою «домашню роботу», зробити розрахунки, визначити пасажиропотік і прийняти рішення з приводу того, наскільки їм це цікаво. Далі питання технічне — запустити рейси на Львів, а у подальшому і на Київ.
За вашими прогнозами, коли це може статися? І які рейси можуть стати популярними і окупляться відразу ж?
— Я сподіваюся, що ми швидко вирішимо питання, пов'язане з поверненням маршрутів з України — це стосується і Львова, і Києва — на Італію, і з Києва на Іспанію — це два напрямки: Жирона і Валенсія. Тобто Wizz Air у нас залишається однозначно, ми будемо його бачити. А хто прийде з інших лоукостерів, і як швидко це станеться, поки прогнозувати складно.
Джерело: http://newsradio.com.ua