"Чекаю, як відбрешуться" - Володимир Ар'єв

"Чекаю, як відбрешуться" - Володимир Ар'єв

Коли я почув цю історію, не знав сміятись чи навпаки. Вона є максимально яскравим прикладом скільки брехні і корупції стоїть за пафосними проектами, про які не менш пафосно говорять Зеленський і його прислуга. А черговий факт співпраці з агресором, який теж тут є, точно не смішний.  

Почнемо. У квітні найвеличніший заявив, що хоче до кінця року створити національного авіаперевізника. Ну і щоб його літаки були вітчизняними, виробництва «Антонов».

Наприкінці жовтня на ютуб-каналі «Слуг народа» з’являється відос, де голова фракції у ВР Арахамія та ще пару депутатів-слуг представляють перший рейс нової авіакомпанії Air Ocean Airlines, який летить з Києва у Миколаїв.

Арахамія з неабиякою гордістю говорить про нову авіакомпанію, в якій - увага! - літаки вітчизняного виробництва АН-148. А вже 2 листопада авіаперевізник швиденько отримує право на 6 маршрутів всередині України.

Красиво? А от тепер починається найцікавіше.

По-перше, Air Ocean Airlines - не державна компанія. 100% власності належить власнику невеликої транспортної компанії «РТС-плюс», яка має пару-трійку вантажівок для перевезення негабаритних вантажів. Явно, що у нього немає коштів на запуск авіакомпанії, яка вимагає мільйонних інвестицій в доларах США. Ок, зате у держави є. Фракція «Слуга народу» зараз активно пропихує законопроект 6298, щоб з державного (!) бюджету на 2021 рік дати національному авіаперевізнику 500 мільйонів (!) гривень. Забаганка Зеленського з мутною системою власності, яка дозволяє припустити наявність підставної особи, фінансується за рахунок народу України! У мене питання до НАБУ - правда цікава для вас історія? Далі - більше!

По-друге, екіпаж на першому рейсі був з Державного авіапідприємства «Україна», яке обслуговує перших осіб держави. На відео «слуг» - пілот з ДП. Я надіслав до них запит - а якого так? Чекаю як відбрешуться.


Ну і по-третє. Літаки АН-148, але НЕ українські. І навіть не нові. Це старі літаки, зібрані у Воронежі, які літали на маршрутах російської авіакомпанії «Ангара»! Подивіться на фото - навіть малюнок на корпусі не змінили, він ідентичний! Лише зняли російський прапор і стерли назву попереднього власника. Формально літаки в лізингу від кіпрської компанії Cyprus Aircraft Leasing 2 (Cal) Ltd, яка належить німецькому бізнесмену Ральф-Дітеру Монтаг-Гірмесу, який активно працює з Росією і навіть займався постачанням літаків на Кубу і в Північну Корею. Факт, що Арахамія і компанія збрехали про українського виробника, місце якого насправді зайняв російський!

Мало? Насправді, це лише початок захоплюючої історії про корупцію Зеленського і оточення, про використання державних коштів в особистих цілях і про чергову викриту співпрацю влади з країною-агресором.