"Чи потрібен він Україні як медіа продукт під час війни...?" - Віталій Чепінога

"Чи потрібен він Україні як медіа продукт під час війни...?" - Віталій Чепінога

Всю мою стрічку від початку війни дратував Арестович. Але звідки тоді багатомільйонні перегляди у нього на Youtube та в інсті? Хто ці люди? А прикол в тому що ми з вами просто не цільова. І тому він завжди буде нас дратувати.

Ви колись слухали пісні Олега Винника? Ні, не по приколу. А всерйоз, так щоб зі сльозою, щоб на повторі… Ні? А чому тоді у нього повні зали? Отож. Винник перетягнув на себе цільову Кіркорова. І якщо ви не слухали на повторі «Жестокую любовь», то є шанс що не будете слухати «Вовчицю» з «Ніно». Нашій країні точно потрібен Винник, але чи потрібен їй Арестович?

По публічній комунікації Олексія я припускаю що його цільова – це оці всі езотеричні женщіни, які відкривають собі чакри тричі на день, ковтають бінта, шукають гуру, простих відповідей на складне і легко ведуться на теорії змов. Більшість різного калібру гуру, яких вони слухають всю дорогу були росіянами. Там «наука» езотерики з чакрами давно сягнула дуже високо через нижчий рівень освіти населення та любов до теорій змов. Відповідно і фаховість тих хто виграє бій за цю цільову вища через більший ринок і сильнішу конкуренцію.

Але 24го лютого у цих жінок відкрилась нова чакра. І у них за вікном пролетіли питання, на які старі гуру не змогли достойно відповісти і жінки пішли шукти собі нових. Критерії лишились ті самі – це має бути дуже спокійний, мудрий (на їх смак) чоловік, з добрим голосом і лицем, який буде казати щось заспокійливе і підтверджувати їм що живуть вони правильно і змінювати багато чого не треба. Те що новий гуру каже, в силу короткої памʼяті, вони швидко забувають. Головне щоб вірили в момент прослуховування. І добре що Олексій цю цільову підхопив і потягнув. Бо російські колеги відчули що ринок розділився і теж почали адаптовуватись.

На саме цю цільову вказує і контент Олексія, і розподіл підписників між Fb та Інстою. І коменти під його дописами. І ще багато чого. Хоча це явно не єдина цільова.

Тому те що він вас дратує – абсолютно нормально. Так буде і далі. Припускаю що вас також дратують жарти Дизель шоу чи пісні Винника в маршрутках.

Чи він потрібен Україні як медіа продукт під час війни – однозначно. Езотеричні жінки та інші їм подбні швидко не зміняться, їх смаки на гуру - теж. Вони будуть щось дивитись на Youtube. І краще Арестовича ніж Варламова чи Дудя (який уже чудово адаптувався, як і Шарій).

Чи потрібен він як політик, здатний коментувати військові питання? Не факт. Бо контенту він продукує дуже багато і на такому потоці буде робити помилки, які одягатимуть на голову не йому а державі.

 Бо дипломати і преса інших країн – це вже трошки інша цільова. Для неї можуть краще згодитися інші спікери.