Поки що, попередньо, йдеться про ВДК “Мінськ” проєкту 775 – він став на ремонт 23 червня, заведений у сухий док.
Природно, навіть у таких умовах на кораблі є чергова зміна, різні електрики й охорона – там однозначно втрати в людях серед екіпажу, можливо, тривожні служби.
На судні важка пожежа, якій присвоєно найвищу категорію складності.
З великою часткою ймовірності, після удару “головою” всередину і пожежі це – брухт.
Вже є фото, де надстройка вигоріла і провалилася у машинне відделення.
Третій ВДК, по суті, знищено, або ж він вибув з ладу на місяці – ми явно цікавимося цими суднами.
По-перше, нам не потрібна загроза висадки на пляжі будь-де – протидесантні та протидиверсійні заходи відволікають сили, які потрібні в наступі до перешийка та Мелітополя.
Нехай шанс зникаючий, але навіщо Москві мати навіть саму можливість?
По-друге, росіяни на ВДК ганяють фури МО РФ на півострів, вантажі подвійного призначення, продовольство для гарнізону. Різати логістику не тільки приємно, але і вкрай необхідно.
Підводний човен – найновіший, спущений на воду в 2014 році, проект 636.3. Це важкий удар для ЧФ РФ і великий успіх для нас.
Щоправда, ми не знаємо тяжкості пошкоджень, пожежа могла бути тільки на ВДК, а субмарина постраждати від близького приходу – треба чекати на дані об'єктивного контролю з комерційних супутників.
Перенесення зусиль – росіяни поставили в Керчі 7 барж із ланцюгами та тросами, забиті дипольними відбивачами, сконцентрували ППО ближнього та середнього радіусу захищати улюблений міст дєдушки.
Але ми не будемо поки що чіпати міст – тягніть ППО до Севастополя і під Москву, і до речі, не забудьте про завод “Кремній Ел”.
ЧФ РФ оперативно підпорядкований Південному командуванню ЗС РФ.
Це ті, що в Ростові зустрічали нині покійного Пригожина хлібом-сіллю.
Замість наступальний дій зараз обороняють Роботино і ховаються на своїх базах від приходів крилатих ракет.
А це, як відомо, і було завданням СВО.
Пошкоджено містотворче підприємство – колись завод належав Порошенку, його віджали та націоналізували, дуже пишалися цим фактом.
Сухий док – складна технічна будова, з гідравлічними воротами, електрикою, кранами та лебідками. Багатогодинна пожежа абсолютно точно не піде йому на користь.
Вдала, дуже вдала операція.