Google змінює алгоритми пошуку

Google змінює свої пошукові алгоритми - відтепер пошуковик надаватиме перевагу сайтам, які добре працюють на мобільних пристроях. Про це повідомляє http://www.bbc.co.uk/

"Мобільна орієнтованість" почне впливати на позицію сайтів у пошукових результатах Google з 21 квітня.

На цей показник впливають, зокрема, розмір тексту, простір між посиланнями і те, чи вміщається зміст сторінки на мобільному екрані.

Перевірити зручність сайту для мобільних пристроїв можна на сторінці Mobile Friendly Test.

Деякі розділи сайтів Євросоюзу, BBC та "Вікіпедії" не пройшли цієї перевірки.

Представник Google заявив, що мобільна орієнтованість - лише "один із багатьох" факторів, які бере до уваги пошуковик. Але в своєму блозі компанія заявила, що він матиме "значний вплив" на результати пошуку.

"Оскільки люди дедалі частіше користуються пошуковиком з мобільних пристроїв, ми хочемо, щоб вони мали змогу знайти не просто відповідний і актуальний, а й зручний контент, з яким легко оперувати на невеликих екранах", - каже представник компанії.

Цей крок Google має надіслати сигнал тим компаніям, чиї сторінки погано підлаштовані під користувачів смартфонів Кевін Далла, компанія Worldplay еCommerce

Google також пропонує інструменти для розробників, які допомагають оптимізувати сайти для мобільних пристроїв.

Кевін Даллас, директор продуктів компанії Worldpay eCommerce, привітав зміни.

"Цей крок Google має надіслати сигнал тим компаніям, чиї сторінки погано підлаштовані під користувачів смартфонів. Тепер ця оптимізація стала обов'язковою", - каже він.

"Особливо важливо це для онлайн-ритейлерів", - вважає пан Даллас.