Сьогодні презентуємо першу серію дослідження українського YouTube. Хто створює сучасний медіаландшафт?
Перший випуск присвячений Ukraїner як одному з найвидатніших проектів медіа ринку. Сьогодні це спільнота людей, об’єднаних метою просування України. Як всередині країни, так і за її межами. Богдан Логвиненко, засновник проекту, сформулював мету на старті проекту як: “Об’єднання України через особисті історії”.
Розбираємо як влаштований Ukraїner з середини. Хто ті люди, що створюють захоплюючі відеоісторії. Як вони потрапляють до команди, що їх мотивує та об’єднує.
Екосистема проекту вже давно переросла тільки зйомки відео українською мовою. Наразі це і видання книжок, і експорт контенту на 10+ мов, і виготовлення мерчу, і взаємодія з локальними зарубіжними ЗМІ та багато чого іншого.
На проекті знайшлося місце і романтичним історіям, і мемам з жартами, які розуміють тільки інсайдери, і експедиціям до наймальовничіших куточків України. Команда Ukraїner фільмувала Галичину та Буковину, Таврію та Карпати, Слобожанщину та Полісся.
Війна внесла свої корективи в роботу команди. Змінився формат, швидкість, пріоритети. Так з’явилася ініціатива знімальних експедицій до деокупованих областей.
Також Богдан Логвиненко ділиться власним баченням проекту і його майбутнього. А його колеги розмірковують над питанням - чого варто додати і чи є життя після Ukraїner?