Володимир Зеленський міг стати новим Горбачовим. Читати лекції про всьому світу про демократію. Рекламувати чемодани Louis Vuitton. Та запрошувати Шерон Стоун на ювілей.
Однак любов до збереження Татарова, Єрмака та Шурми та свята упевненість, що критика цих самозванців — це «популізм» та «атаки опозиції» роблять погану справу.
Зеленський стартує у 2024 із двох обкладинок про «переслідування ЗМІ» та «атаки на інвесторів, які дозволили собі покритикувати владу». Не кращі повороти для людини, яка мала стати шанси лідером вільного світу. І яка вдало ковзала на цій темі увесь 2022 рік.
Із веселого — лише після розлогих статей у західних ЗМІ довелось видаляти зливний бачок на ютубі та робити приватним телеграм-помийки накшталт «Джокера».
Володимир Олександрович, який упевнений в генії своїх 5-6 менеджерів, кожного з яких можна легко назвати «прутнем з гори» — не розуміє, що у разі найгірших сценаріїв Татаров і Єрмак не просто втечуть. А ще і скажуть, що Зеленського вперше в житті бачать. І просто фільтри для кавової машини міняли — власне, такий функціонал у керівника Офісу президента. Шурма — втече за кордон слідом за своїм успішним братом. А інші особи з вайбами крадіїв силосу пригледять собі наступного хазяїна.
І важливий штрих.
Між Зеленським та і бізнесом тривалий час був довгостроковий ситуативний мир. Спочатку у цього президенту допоміг ковід, далі війна. Бізнес довго терпів оці запрошення поспілкуватися на Банковій із двома «прутнями з гори» Шурмою та Татаровим.
Однак коли в один день Шурма розказує, що треба відкривати аеропорт «Бориспіль», бо мовляв, так інвестор не піде. А в цей час яскраво затримують на кордоні бізнесмена Ігоря Мазепу, який їхав на всесвітній економічний форум в Давос — є питання. І так можна розбудити злість бізнесу уже дуже серйозну. Ми знаємо, що такі історії для актуальних політиків нічим добрим не завершуються.
Мазепа, як людина свого віку і свого часу не є білим і пухнастим янголятком. Типовий бізнесюк на зламі тисячоліть та геополітичних епох пострадянського світу. Але цілком очевидно, що з набутим досвідом і практикою він розуміється на інвестиціях набагато краще ніж, скажімо за Сергія Лещенка, який красувався в Давосі. Бо — Лещенко ніхто інший як медіа-сорока за викликом, яка випадково стала популярною після неетичного зливу про дозвілля сина Ющенка. Зараз цей сміттяр хіба ядом може в телеграмі плюватись.
Володимир Олександрович так тріумфально почав. Так достукався до мільойонів із шаурмою на заправках у роті. А тепер можна вдавитись цим фаст-фудом у теплих ваннах любих менеджерів.