Інформація щодо поточних втрат рф внаслідок санкцій станом на 30.01.2023

Інформація щодо поточних втрат рф внаслідок  санкцій станом на 30.01.2023

1. путін поховав енергетичний ринок росії в Європі, який створювали півстоліття.

- Експерти кажуть, що знайти заміну європейським покупцям російського газу фактично неможливо.

- Навіть Китай та Індія не покриють тих об’ємів, які закупляла Європа.

- Та й інфраструктури для таких перекачок нема і вже не буде – через санкцій і відсутність фінансів.

- Тобто, росія втрачає основне джерело наповнення свого бюджету.

2. російський уряд може додатково витратити 1,5 трлн рублів із резервів у 2023 році.  

- Уряд росії планує продовжити витрачати заощадження із Фонду національного добробуту (ФНД) після першого за 8 років масштабного відкриття резервів.

- 2022 року Мінфін витратив з них рекордну суму — $37,3 млрд.  

- Цього року лише на фінансування державних проектів уряд може витратити 1,5 трлн рублів із ФНД.

3. Нафтові компанії росії заявили про транспортний колапс у російській залізниці.

- Великі нафтопереробні заводи скаржаться, що залізниця почала масово відмовляти у транспортуванні нафтопродуктів на схід.

- Російська залізниця не справляється із забезпеченням потоків, і на станціях НПЗ формуються «пробки» із завантажених вагонів - в окремі дні їх кількість сягала 400 одиниць.  

- Це критично для безперебійної роботи заводів, причому кількість цистерн, що простоює, неухильно збільшується.

- Інфраструктура залізниць у Східному Сибіру не готова до розширення торгівлі з Китаєм.

- Для НПЗ, які з 5 лютого потраплять під європейське ембарго, проблеми залізниці можуть обернутися додатковими труднощами з експортом, який і так може скоротитися на 1 млн барелів на добу.

4. «Аерофлот» втратить половину іноземних літаків до 2030 року.

- Найбільший авіаперевізник росії – група «Аерофлот» спише 188 із 349 іноземних літаків до 2030 року через неможливість їх обслуговувати в умовах санкцій.

- Разом із скороченням іноземних літаків у парку, «Аерофлот» переглянув прогноз щодо обсягу пасажирських перевезень.

- Якщо в колишній стратегії до 2028 року компанія планувала вийти на показник 130 млн. пасажирів на рік, то тепер до 2030 року сподівається досягти рівня в 65 млн.

5. російський «АВТОВАЗ» зіткнувся з дефіцитом фарби.

- Зараз автомобілі Lada можна замовити лише у білому, чорному та темно-зеленому кольорах.

- Доступність машин інших відтінків можлива "не раніше березня".

- "АвтоВАЗ" використовує німецькі фарбувальні комплекси Eisenmann, але останнім часом застосовував автоемалі Basf і Henkel.

- Автоконцерн має проблеми не тільки з емалями, але і з комплектуючими для німецьких фарбувальних комплексів.

- Заміну європейської сировини, що потрапила під санкції, російські виробники лакофарбових матеріалів шукають у країнах Азії, Південної Америки, Кореї та інших країнах.

6. Для російського ЗПГ-заводу в Усть-Лузі "Русхімальянсу" (по 50% у "Газпрому" і "Русгазвидобування") можуть закупити російські турбіни ВМД-110М.

- Ці машини встановлять замість японських газових турбін Mitsubishi Heavy Industries, яка відмовилася від виконання контракту.

- Також замінити потрібно буде і японські компресори для проекту.

- Зміна складу критичного обладнання на російське, на думку експертів, може загальмувати запуск проекту на 12–15 місяців, а менша маневреність ВМД-110М негативно позначиться на випуску ЗПГ.

7. Ринок елітної оренди у москві впав після масової еміграції росіян.

- У москві після оголошення мобілізації на 8% зросла пропозиція елітних квартир в оренду.

- Якщо у грудні 2021 року для здачі всіх елітних квартир Москви в оренду потрібно 1,2 роки, то в грудні 2022-го - вже 2,2 роки.

- У середньому власники просять оренду 322 тис руб на місяць, що на 11% нижче, ніж на рік раніше.