Президент Зеленський доручив СБУ контролювати вагу фур що їздять українськими шляхами. «Укртрансбезпеці» президент – не довіряє. Я все голову собі сушив – чому знешкодженням терористів у нас займається поліція, а не ті хто займатися цим зобов’язаний? Більше не сушитиму – якщо контррозвідники і антитерор у нас фури зважують, від терористів захищати нас доведеться тільки Арсен Борисовичу. Тля буду – з дитинства за нього! А якщо серйозно…
Щойно президент перед усім світом визнав, державою він не керує і як керувати – не має й гадки. Пригадуєте пісеньку, де пиріжки пік швець, а чоботи шив кухар – і що з того в підсумку вийшло? Нема нічого гіршого у житті ніж люди зайняті НЕ своєю роботою.
Від роду-віку мистецтво керівника полягало у прийнятті рішень і розстановці кадрів. Якщо резидент не довіряє «Укртрансбезпеці», йому сам Бог велів керівників «Укратрансбезпеки» відправити у відставку за втрату довіри і призначити керівників, яким він довіряє і які лад у відомстві наведуть. А ще йому треба гнати у відставку міністра МВС, бо якщо поліція не направляє на ваговий контроль підозрілі фури, попри гнівні ролики президента про «засранців-далекобійників», тут пояснень лише два – або хабарі, або нехтування поліцією своїми службовими обов’язками. Тобто лад треба наводити у Національній поліції та у «Укртрансбезпеці», а ще точніше – повідомити про необхідність наведення ладу прем’єру Шмигалю. Бо якщо й він зневажає проблемою – значить прем’єр також робить НЕ свою роботу і мусить зайнятися чимось іншим поза державною службою. Зробити це – президентові цілковито по силах.
Але. Всього цього президент не робить, він знову «дзвонить Баканову через цього чорта». Певно – нічого більше він не вміє.
На цьому можна було й завершити, якби не два але. Я маю знайомих далекобійників і за їхніми словами перевантажувати фури нині – надто дороге задоволення. Штрафи за це – драконівські. В часи президента Порошенка попри люте невдоволення далекобійників, лад з перевантаженнями худо чи гірко, але навели. Перевантажені фури – швидше виняток ніж буденність. Реальність така, що дороги розбивають нині фури НЕ перевантажені і проблема тут виключно у якості доріг.
І тут друге «але». Претензії Зеленського пов’язані з тим, що фури ніби розбивають дороги збудовані за президентським проектом «Велике Будівництво». Але, проїхавши щойно більше 1000 км дорогами України, я на власні очі переконався – «Велике Будівництво» існує виключно на трасах державного значення. Поза ними Велике Будівництво виглядає так: беруть дорогу збудовану за Порошенка, добудовують 5-10 км, ставлять стенд про «велику перемогу президента Зеленського». Крапка. Виходить президент боїться, що фури розіб’ють щойно збудовані траси?
Якщо так, то знову таки це питання не до СБУ, а до підрядників які дороги будують, і ще – до «Укравтодору», який здійснює контроль за будівництвом. Якщо голова «Укравтодору» контролює паршиво, то його треба… дивися вище.
Знаєте, чим небезпечна людина, що займається НЕ своєю роботою? Така людина як правило не любить професіоналів і призначає навколо себе таких самих дилетантів. У підсумку маємо. Якість доріг підтримуємо репресіями проти далекобійників. Репресії здійснює «друг Баканов», бо «Укратрансбезпеці» президент не довіряє, а поліція знешкоджує терористів. А сам президент з будь-якого питання дзвонить «другу Баканову».
А українці й надалі шукають в керівники міст, районів і держави «просто хороших хлопців». Не професіоналів.