В'їзд на Керченський міст ретельно контролюється, там розміщені стаціонарні інспекційно-доглядові радіотехнічні комплекси СТ-6035 Управління відомчої охорони Мінтрансу РФ, які перевіряють автомобілі, що в'їжджають, на наявність вибухівки. Характер ушкоджень свідчить, що це - детонація боєприпасів (вибухівки), а не ракетний удар...
Про сили та засоби цілого спектру федеральних відомств, залучених до охорони та оборони мосту - (фсб, росгвардії, мо рф і т.д.), годі й казати...
Також, до охорони та оборони мосту були залучені спеціалізовані сили та засоби зс рф...Зокрема, до 2-х зрп, ПДСЗ, чф-у, наряд сил та засобів авіаційної складової... і т.д....
АЛЕ, ПОСТАЄ ПИТАННЯ...
ЧОМУ БАГАТОРІВНЕВА ТА РОЗГАЛУДЖЕНА СИСТЕМА БЕЗПЕКИ ЦІЄЇ СПОРУДИ ТАКИ НЕ СПРАЦЮВАЛА...?
На мій погляд, у даному випадку ми маємо справу...
із 2-ма можливими "версіями"...
- атака ССО ЗС України...
- або умисна провокація ФСБ(ГРУ) з метою звинуватити впр України у теракті, добитися неконтрольованого впр рф рівня ескалації у війні, чи, навіть, якісь внутрішні чвари та розбірки у середі вищого військово-політичного керівництва в РФ...
Все це може бути... посилено...
Розкраданням коштів під час будівництва мосту.
Адже, згідно з характеристиками Керченського мосту, які росіяНГи й самі озвучили ще у 2018-му році, ця споруда була повинна витримати навіть ядерний удар, а фактично, бодай один прольот автомобільної частини не витримав детонації партії боєприпасів, яка явно за своєю руйнівною силою була меньша за спецзаряд (ядерний)...
Постає цікаве питання... які, власне матеріали й технології були викорастані підрядниками (будівниками), насправді... під час будівництва цієї споруди? А головне - хто мав доступ до інформації про ці "особливості" керченського мосту, якими можливо було скористатитися настільки яскраво та показово... у потрібний момент...?
- або українська розвідка проникла у самі "святі" глибини... російських внутрішньо-політичних розкладів...
- або хтось у керівництві впр рф... вирішив "пійти до кінця"...
РосіянГи вроді самі кажуть, що витратили на безпеку керченського мосту - близько 12 млрд. фублів...
Які цікавы капіталовкладення...
В українській "ліфтовій компанії"... явно оцінили їх, як "сміттєві"...