Концепція футуристичного транспорту передбачає пересування у капсулах у вакуумних трубах з дуже високою швидкістю.
Під час випробування двоє пасажирів - співробітників компанії - проїхали 500 м за 15 секунд з максимальною швидкістю 172 км/год.
Однак це лише початок - амбіції Virgin щодо швидкості пересування сягають понад 1000 км/год.
Virgin Hyperloop - не єдина фірма, що розробляє таку концепцію, але раніше ніхто не перевозив пасажирів.
Сара Лучіан, директорка з питань взаємодії з клієнтами, була однією з пасажирів і описала цей досвід ВВС як "захопливий і у психологічному, і у фізичному плані".
Під час подорожі, яка відбулась у неділю вдень біля Лас-Вегаса, вона та головний технічний директор Джош Гігель були одягнуті у флісові кофти та джинси, а не костюми для польотів. Пані Лучіан сказала, що подорож була плавною і зовсім не схожою на американські гірки, хоча прискорення було "блискавичнішим", ніж було б під час довшого маршруту. Жодному з них не стало погано, додала вона.
За її словами, розвинути більшу швидкість не давали довжина маршруту та необхідне прискорення.
За основу взяли найшвидші у світі поїзди з магнітною левітацією (маглев), які прискорили за допомогою руху всередині вакуумних труб.
Світовий рекорд швидкості руху поїздів маглев встановили у 2015 році - тоді японський потяг під час тестового запуску біля гори Фудзі досяг швидкості понад 600 км/год.
Заснована у 2014 році компанія Virgin Hyperloop отримала інвестиції від Virgin Group у 2017 році. Раніше вона була відома як Hyperloop One та Virgin Hyperloop One.
В інтерв'ю ВВС у 2018 році тодішній бос Virgin Hyperloop One Роб Ллойд, який відтоді покинув фірму, заявив, що швидкість теоретично дозволить людям подорожувати між аеропортами Гатвік та Гітроу, розташованими на відстані 72 км з протилежних боків Лондона, за чотири хвилини.

Virgin Hyperloop, що базується в Лос-Анджелесі, також вивчає можливості запуску в інших країнах. Ідеться зокрема про гіпотетичний 12-хвилинний маршрут між Дубаєм та Абу-Дабі, який займає більше години на громадському транспорті.
Критики зазначають, що для уможливлення подорожей Hyperloop знадобляться значні зусилля - як для отримання дозволів на планування, так і для побудови величезних мереж труб для кожного маршруту.
Пані Лукіан визнає потенційні труднощі, але наголошує:
"Ми можемо продовжувати будувати сьогоднішні або вчорашні транспортні системи і продовжувати стикатися з тими проблеми, які вони приносять. Або ми дійсно можемо розробити щось, що вирішить ці проблеми", - додала вона.