З захватом, бо лише безстрашна людина може чимось займатися 2 роки і взагалі не розуміти, про що він говорить і чим закінчить. Не хочу думати, що у Президента в порожній голові гуляє вітер і це є головною причиною усіх його дій і висловів.
Щодо доріг.
Навіть керуючись офіційною статистикою Укравтодору, в 2020 році їх відремонтовано лише 3 357 км, або, якщо вірити уточненій минулого тижня на засіданні Кабміну Державній цільовій економічній програмі розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-22 роки - 3 550 км.
Решта 500-700 км, аби дотягнути до омріяної цифри в 4000 км, «відремонтовано» лише одним шаром асфальту поверх ям. Життя такого ремонту - 3 роки, якраз до завершення першого терміну Президента, і це якщо повезе. Повезе йому чи цим дорогам, але не нам, бо все розвалиться.
Реальність ж набагато сумніша. Відремонтовано менше 3000 км, але, сподіваюся, більше 2500 км. Невипадково ж Укравтодор вперто не публікує публічні дані на інтерактивній карті: геотеги де починається і завершується ремонт ділянки, хто і коли її ремонтував, який тип ремонту, вартість, фото/відео. А просто закидає відосиками: дороги є і їх 6500. Вірте нам!
Але, ок, це після зміни влади буде доведено з фактами. І буде багато запитань до правоохоронних органів: знали і чому мовчали?
Ще цікавіше - плани на 2021 рік.
Президент озвучив цифру - 6500 км. Не більше, але й не менше.
Враховуючи апетити - на це має бути передбачено не менше 150 млрд грн. В принципі, так і обіцяли минулого року.
Але, «чомусь», на дорожню галузь цьогоріч виділено лише 81,3 млрд грн. З усіх джерел. І з цих грошей треба віддати борги, які подвоїлися до 10 млрд грн, на безпеку руху, на місцеві дороги.
На дороги державного значення передбачається аж 31 млрд грн.
І де взяти ще близько 100 млрд грн на «6500 км» - ніхто навіть не заїкається.
Смаж рибу - риба буде?!
Ще раз, з наявного фінансування на цей рік коштів вистачає на ремонти усіх типів аж на 1 335,46 км автошляхів державного значення. Це згідно тіє ж Державної цільової програми, затвердженої минулого тижня на Кабміні.
Відповідно, всі мрії про Київську обхідну дорогу, автобани і мости - перетворюються на політичні полюції підлітків.
Єдине, що незмінне - це апетит. Пропорція «це мені, і це мені, а це - державі» збережена.
Коли Президент стверджував, що крадуть мільйонами - він теж помилявся, бо крали десятками мільярдів.
Плани про аеропорти, морські порти, річкові перевезення викликають гомеричний регіт.
Хлопці, два роки пройшло, а Ви готове ще в 2019 році Одеське летовище здати в експлуатацію не годні!
Летовища в Дніпрі, Ужгороді, Мукачево, Маріуполі чи Бердянську, високошвидкісні залізничні сполучення, City Train, як були так і залишаються скетчами на слайдах, на яких Ви просто змінюєте дату публікації.
І дуже цікаво, якби Уряд Порошенка не підготував і не забезпечив концесію, не привів DP World і Q Terminals, багато інших компаній - що би Ви зараз показували?
Проект марини в Одесі, до речі, теж з 2018.
Де бодай один Ваш проект від початку до кінця за останні 2 роки безмежного правління???!
Фото для привернення уваги. Це наш міністр з питань стратегічної промисловості, який курує зокрема виробництво військової техніки.
Отже, у нас загострення на фронті, міністр оборони у конфлікті з Генштабом, Верховний Головнокомандувач у нас актор, а міністр стратегічної промисловості загуляв з Рамзаном Кадировим.
Перспективи неймовірні.