"Кінець серіалу, чи першої серії?" - Едуард Портніков

"Кінець серіалу, чи першої серії?" - Едуард Портніков

Відставка Єрмака дійсно важлива подія для України.

Але мені зараз цікаві два моменти,звʼязані з відставкою.

1.Відгуки на цю відставку.

  Деякі вважають,що і відставка, і міндічгейт зараз не на часі,вони шкодять іміджу України підривають її обороноздатність.

А скажіть коли на часі?

А може обороноздатність країни стала більш слабкою,тому що крадуть гроші з державного бюджету,які б могли піти на дрони,ракети,іншу зброю?

А може коли б не завищували ціни на покупку зброї її б набагато більше було би на фронті?

Коли б вони не крали гроші з захисних споруд,то може на процентів 20-30 ми би менш сиділи без світла і тепла?

І скільки часу треба було дати цім двоногим існуванням,щоб вони перестали обкрадати державу.?

Ну і куди в Україні без конспірологій.

 Виявляється це американці,чи росіяни(в залежності від рівня фантазії),наказали НАБУ

почати розслідувати цю справу.

Це вони заплатили гроші Міндічу, щоб він почав виводити гроші з «Енергоатма»…

 Це все вони,вони….а ми ні при чому.

2.І тут виникає питання як зміг звичайний чиновник без всіляких повноважень підкорити собі всю Верховну Раду,Кабмін, силові структури,ДБР… І на якій підставі вони виконували його накази?

Подивіться на його службові обовʼязки та на повноваження Верховної Ради України.

                Ключові повноваження Офіса Президента:

Загальне керівництво: Здійснює загальне керівництво Офісом, забезпечуючи його ефективну роботу для виконання повноважень Президента. Представництво: Представляє Офіс у відносинах з іншими органами та організаціями. Документація: Подає на підпис Президентові проєкти указів, розпоряджень, законів та інші документи.

Кадрова політика: Вносить Президентові пропозиції щодо призначення та звільнення перших заступників, заступників, Прес-секретаря та інших уповноважених осіб.

Координація: Координує роботу заступників, апарату, представників Президента та структурних підрозділів Офісу.

Організаційні функції: Організовує протокольні та церемоніальні заходи за участю Президента, забезпечує підготовку зарубіжних візитів та робочих поїздок.

Інформаційна діяльність: Забезпечує доступ до публічної інформації, розгляд запитів та звернень, а також аналізує їх, подаючи Президентові пропозиції щодо вирішення порушених проблем.

Підтримка допоміжних органів: Здійснює організаційно-технічне забезпечення роботи консультативних та дорадчих органів, створених Президентом.

Інші функції: Виконує інші функції, що забезпечують реалізацію повноважень Президента України.

                     До повноважень Верховної Ради України належить(Стаття 85 Конституції України):

 1. внесення змін до Конституції України в межах і порядку, передбачених розділом XIII цієї Конституції;статтею 73

 2. призначення всеукраїнського референдуму з питань, визначених цієї Конституції;

 3. прийняття законів;

 4. затвердження Державного бюджету України та внесення змін до нього, контроль за виконанням Державного бюджету України, прийняття рішення щодо звіту про його виконання;

 5. визначення засад внутрішньої і зовнішньої політики, реалізації стратегічного курсу держави на набуття повноправного членства України в Європейському Союзі та в Організації Північноатлантичного договору;

 6. затвердження загальнодержавних програм економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку, охорони довкілля;

 7. призначення виборів Президента України у строки, передбачені цією Конституцією;

 8. заслуховування щорічних та позачергових послань Президента України про внутрішнє і зовнішнє становище України;

 9. оголошення за поданням Президента України стану війни і укладення миру, схвалення рішення Президента України про використання Збройних Сил України та інших військових формувань у разі збройної агресії проти України;

 10. усунення Президента України з поста в порядку особливої процедури (імпічменту), встановленому статтею 111 цієї Конституції;

 11. розгляд і прийняття рішення щодо схвалення Програми діяльності Кабінету Міністрів України;

 12. призначення за поданням Президента України Прем'єр-міністра України, Міністра оборони України, Міністра закордонних справ України, призначення за поданням Прем'єр-міністра України інших членів Кабінету Міністрів України, Голови Антимонопольного комітету України, Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Голови Фонду державного майна України, звільнення зазначених осіб з посад, вирішення питання про відставку Прем'єр-міністра України, членів Кабінету Міністрів України;

 1. призначення на посаду та звільнення з посади за поданням Президента України Голови Служби безпеки України;

 13. здійснення контролю за діяльністю Кабінету Міністрів України відповідно до цієї Конституції та закону;

 14. затвердження рішень про надання Україною позик і економічної допомоги іноземним державам та міжнародним організаціям, а також про одержання Україною від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій позик, не передбачених Державним бюджетом України, здійснення контролю за їх використанням;

 15. прийняття Регламенту Верховної Ради України;

 16. призначення на посади та звільнення з посад Голови та інших членів Рахункової палати;

 17. призначення на посаду та звільнення з посади Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини; заслуховування його щорічних доповідей про стан дотримання та захисту прав і свобод людини в Україні;

 18. призначення на посаду та звільнення з посади Голови Національного банку України за поданням Президента України;

 19. призначення на посади та звільнення з посад половини складу Ради Національного банку України;

 20. призначення на посади та звільнення з посад половини складу Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення;

 21. призначення на посади та звільнення з посад членів Центральної виборчої комісії за поданням Президента України;

 22. затвердження загальної структури, чисельності, визначення функцій Служби безпеки України, Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також Міністерства внутрішніх справ України;

 23. схвалення рішення про надання військової допомоги іншим державам, про направлення підрозділів Збройних Сил України до іншої держави чи про допуск підрозділів збройних сил інших держав на територію України;

 24. встановлення державних символів України;

 25. надання згоди на призначення на посаду та звільнення з посади Президентом України Генерального прокурора; висловлення недовіри Генеральному прокуророві, що має наслідком його відставку з посади;

 26. призначення на посади третини складу Конституційного Суду….і т.д.

Порівняйте ці повноваження і подумайте, як зміг Голова Офісу в парламентсько-президентської країні добитися такої слухняності від усіх структур.

Можливо мені скажуть,що Президент наділив його такими правами, що він був фаворитом Президента.Можливо.

  В історії країн багато таких випадків,коли королі,або імператори надавали своїм фаворитам багато повноважень.

  Наприклад, фаворитом російського імператора Миколи ll був Григорій Распутін,але він міг впливати тільки на царя, але не на роботу органів влади.Чим все закінчилось всі знають.І це бувало,в основному,при монархах,а не в парламентських країнах.

Очевидно, таке могло статися лише за безумовної підтримки депутатів Ради, або за їхнього бажання знаходити лише зелену кнопку для голосування.

Але вони вже в Раді 6 років і могли б за ці роки чому то навчитися.

За цей час люди закінчують вищі учбові заклади,становляться спеціалістами.

 А наші народні депутати могли б зрозуміти ,що вони вже не прості хлопці з фото ательє,а державні діячі, за яких проголосували мільйони виборців.

Що на них лежить відповідальність за стан справ в країні.

І коли чую питання, що треба змінювати, то відповідь проста-треба повертатися к основам Конституції парламентсько- президентської країни.

Депутати повинні зрозуміти, що вони мають набагато більш повноважень,чим чиновники офісу.Що якість їх рішень впливає на життя мільйонів українців.Що пора проявити мудрість державних службовців.

Президенту пора усвідомити, що українцям не притаманна будівництво держави з монархічним уклоном.

 Вони більш прихильні к демократичним інституціям, а в крайньому разі, коли нема виходу, к анархії.

Зеленський повинен усвідомити, що в Офісі Президента повинен працювати той,хто буде допомагати йому налагодити діалог для порятунку держави в цей критичний момент для країни.

Президент має відповідати за оборону,міжнародні відносини та бути гарантом Конституції.

Потрібне перезавантаження ДБР, та недопущення любого політичного тиску.

Взагалі треба підтримуватись Конституції,

Тоді у нас будуть незалежні суди, прокуратура,антикорупційні органи.

      У нас кровопролитна війна, поруч сусід дегенерат,потрібно налагодити діалог за всіма патріотичними силами-вони не вороги Україні,значить треба їм довіряти і спілкуватись з ними.

Це шлях, який зможе припинити узурпацію влади, та може повернути керованість і довіру до держави.