"Цікаве дослідження від Publicis Groupe Ukraine про нові тренди українців" - Віктор Бобиренко

"Цікаве дослідження від Publicis Groupe Ukraine про нові тренди українців" - Віктор Бобиренко

Про усі тренди. А для мене неочікуваними стали два тренди.

Тренд 6. Зменшення ризикованості у прийнятті рішень.

Українці стали більш обережними у прийнятті рішень, витрачаючи більше часу на роздуми перед важливими кроками. Це пов'язано з загальним відчуттям невизначеності.

Вау! Мене це дуже тішить. Невже українці тепер обережніше голосуватимуть? Уявляю, хтось каже:

- а давай ще раз за Вовчика. Ще раз паржом. А йому звідусіль:

- та вже насміялись, давайте обережніще. Думай-те! Бо вибори - це серйозно. На виборах можна навибирати і війну.

10. Підвищення вимог до якості продуктів і послуг.

Якість товарів і сервісів залишається пріоритетом для українців, які стають більш вибагливими у виборі брендів. 65% респондентів готові рекомендувати бренд за високу якість продукції.

І я уявляю, хтось (про якість управлінських послуг):

- а давайте виберемо ноунейма. Головне ж щоб несистемний політик був? Це ж круто?

А йому:

- ніт, так не можна. Треба бути більш вибагливим. Треба подивитися, що то за один. Чи є у нього управлінський досвід? Чи він бува не популіст/хамло/нарцис?

І хто поіменно його фаворити? і 5-6 його ефективних менеджерів - хто вони? Під яким забором їх знайшли? Чи були вони на майданах/війні? А з чийого боку?

Ну, якщо буде так, то я за Україну спокійний.

Але, як той казав:

"мєня тєрзают смутниє сомнєнія".

А Вас?