Минуло три дні, але мені досі складно повірити, що голова правлячої партії "слуг" увірвалася до мене у військовий госпіталь, щоб з’ясовувати стосунки з військовослужбовцем, який залишив свої дві ноги на Донбасі й перебуває у важкому стані. Але це сталося!
Одразу спростую можливе "алібі" пані Олени Шуляк, що начебто - це не було з'ясовування стосунків, а вона просто раптом вирішила мене провідати. Мою маму найбільше здивувало навіть не те, що голова правлячої партії не поцікавилася тим, чи може потрібна якась допомога (ми б у таких людей допомогу й так би не брали), а що вона навіть не запитала про моє самопочуття й чи взагалі я маю змогу з нею розмовляти в той момент, коли вона прийшла. Прийшла без жодного дозволу чи навіть попередження мене чи моїх близьких.
"На злодії шапка горить", так виглядає цей випадок, коли лобістка будівельної мафії прибігає у військовий госпіталь з’ясовувати стосунки, після того, як мій допис про її антинародний законопроект і домовленості з ОПЗЖ широко розійшовся в соціальних мережах:
Не такий мав бути перший допис після поранення...
228 голосів у ВР за законопроект 5655 в інтересах будівельної мафії - прийнято в цілому.
Немає слів, відчуваю щось гірше ніж підрив на протитанковій міні...
Але ми як боролися, так і будемо боротися за життєвий простір.
Olena Shuliak я трохи не за це воював та віддав дві ноги, але обіцяю, що ти мразота та твої петушині соратники зі слуги народу та ОПЗЖ відповісте!
Народовладдя
Їхавши сюди, вона напевно сподівалася, що оскільки я тяжко поранений, то голова у мене "не варить", а тому можна буде спокійно вішати мені локшину на вуха, а потім розповідати громадськості, що "все нормально, я йому все пояснила, й він все зрозумів".
Як юрист і людина, яка до 24.02, разом зі своїми побратимами з Народовладдя, віддавала дуже багато часу й сил на боротьбу з кличківською будівельною мафією в Києві, я звернув її увагу на кілька показових моментів: як цей злочинний законопроект знівелює мою боротьбу за збереження берегів Дніпра, як вона проштовхнула його на комітеті й у сесійні залі голосами ОПЗЖ і як вона проігнорувала зауваження НАЗК
Щодо ситуації із законопроектом 5655.
Мені до останнього не хотілось в це вірити, але будівельному лобі вдалося протягнути свою аферу завдяки голові Національне агентство з питань запобігання корупції - НАЗК Oleksandr Novikov.
Якби НАЗК відреагувало на брехню голови Слуга Народу Олени Шуляк, що НАЗК підтримує законопроект і всі зауваження враховано, по пунктах продемонструвавши, що ключові корупційні ризики не усунуто, голосів би банально не вистачило.
І саме ганебний вчинок Новікова заспокоює західних партнерів і, скоріш за все, утримає від активного переконання Володимира Зеленського накласти вето не просто на руйнівний для країни, але ще і корупційний закон.
Можливо, Новікова підставив хтось із заступників, бо він гарантовано сам нічого не читав.
Але це вже особисті проблеми голови НАЗК, адже саме він, а не хтось інший, видав цілу кипу завідомо недостовірної інформації у вчорашньому інтерв'ю НВ. І мова йде про констатацію фактів Новіковим, а не заяви "вони виконали, але ми ще не бачили фінальної версії і не могли це перевірити".
Що саме було заявлено.
1) Про антикорекспертизу першої редакції: "Відповідний комітет Верховної Ради повністю врахував висновки антикорупційної експертизи".
Це не відповідає дійсності - враховано було вибірково і таким чином, щоб це врахування ні на що не впливало, а у окремих випадках навіть робило гірше.
Вибачте, але підхід "вони щось змінили в тих місцях, що НАЗК не подобались" - це не рівень роботи, що має демонструвати НАЗК при контролі за усуненням корупційних ризиків.
2) До другого читання: "Всі наші рекомендації НАЗК до тексту закону були враховані комітетом в повному обсязі".
Новіков навіть навів два найбільш показових приклади.
(і) "Об'єкт, що будується всупереч містобудівній документації, не вважався самовільним будівництвом".
Відкриваємо (с. 9 порівняльної таблиці) і бачимо, що додали фразу "з порушенням обмежень, встановлених містобудівною документацією на місцевому рівні".
НАЗК вимагало "з порушенням містобудівної документації". Новіков заявив, що саме це і враховано. Але обмеження - це лише невеличка часточка того, що встановлює містобудівна документація у режимах забудови. Наприклад, функціональне призначення території - це НЕ обмеження.
Втулити висотку в парку в Києві? НАЗК вимагало, щоб це підлягало знесенню.
Шуляк написала так, щоб у забудовників не було проблем, бо немає в Генплані Києва ніяких "зелених ліній" навколо парків. Новіков подивився і вирішив, що це достатній компроміс.
(іі) "Другий корупційний ризик, що орган нагляду, яким є Міністерство інфраструктури, навіть якщо встановлював порушення при здійснені будівництва, не міг ніяким чином вплинути на це будівництво. Була прогалина в законі - що робити після фіксації таких порушень."
Це взагалі ніяк не виправили (див. ст.43 зі сторінки 1431 в порівняльній таблиці). Але Новіков впевнено заявляє, що все в повному обсязі виправили.
3) "З погляду антикорупційних механізмів, ми не бачимо тих статей, які би створювали корупційні ризики."
"У рамках нашої компетенції: ми до закону в тому обсязі, який ми його аналізували на антикорекспертизі, питань не маємо."
Новіков сам вказав два основні корупційні ризики, виявлені НАЗК. Їх не усунули, хоча Новіков каже протилежне. І те що їх не усунули - ОЧЕВИДНО, тут неможна помилитися, а можна лише збрехати.
І потім, знаючи про неусунуті корупційні ризики, Новіков все одно публічно заявляє, що немає в 5655 ніяких корупційних ризиків.
Це лише аналіз прикладів із інтерв'ю - ніяк невиконаних зауважень НАЗК більше. Але навіть це свідчить, що голова НАЗК публічно прикриває корупційні ризики і дезінформує суспільство, допомагаючи протягувати скандальний корупційний закон.
У відповідь вона почала просто банально брехати мені в очі й намагатися зробити з мене дурня. Більше того, вона навіть набралася нахабності натякнути, що я у когось взяв гроші за свій резонансний допис про неї!
Голова правлячої партії "слуг" напевно думає, що поки в країні йде війна й увага суспільства зосереджена саме на війні, то за зачиненими дверима парламенту, можна спокійно, безкарно й кулуарно, разом із зрадниками з ОПЗЖ протягувати антинародні закони для своєї особистої вигоди.
Але я пообіцяв цій слузі будівельної мафії, що рано чи пізно в Україні нарешті - вперше за часи незалежності - з'явится нормальна влада, й тоді вона постане перед справедливим судом. А у в’язниці в неї буде змога ходити на прогулянки зі своїми "конструктивними колегами" з ОПЗЖ, з якими вона зараз і протягує жахливі антинародні закони.
❗️Петиція, яка закликає Президента ветувати цей злобудовний закон набрала вже понад 42 тисячі підписів при необхідних 25. Президент вже змушений на неї відповідати. Тому дякую всім, хто підписався! Але закликаю інших продовжувати її підписувати, щоб надати цьому ще більше розголосу. Таким чином ми показуємо, що українці не хочуть жити в бетонних джунглях, і не хочуть, щоб в гонитві за власною наживою злобудовники нищили нашу історію! https://petition.president.gov.ua/petition/173046
І я особисто звертаюся до Президента України й закликаю Володимира Зеленського накласти вето на цей антинародний закон 5655. Зрозумійте, будь ласка, що Ви вже маєте дати обов'язкову відповідь на петицію, й ця відповідь офіційно зафіксує Вашу ОСОБИСТУ позицію й чітко покаже на чиєму Ви боці. Щиро сподіваюся, що Ви будете на стороні українського народу, а не купки олігархічних злобудовних ділків!
Слава Україні!