"Наша Система Освіти поставила за мету переход з рівня 2.0. до рівня 4.0" - Володимир Співаковский

"Наша Система Освіти поставила за мету переход з рівня 2.0. до рівня 4.0" - Володимир Співаковский

Що правильно, актуально та дуже перспективно. Незважаючи на будь-який тролінг із цього приводу.

Тому час подумати про майбутні підручники, які мають відповідати рівню 4.0.

І всі питають: що це таке?

Наприклад, у наших підручниках із фізики закладено 1300 фізичних термінів. Для порівняння у британських школах цих термінів 600, в американських – 300.

У нас акцент робиться на дефініціях: що як називається, що означає і з чого складається, аж до найдрібніших деталей. Які потрібно запам'ятати та здати.

А на заході важливе інше: – як все це працює, і чи можна щось покращити та вдосконалити. А ще автоматизувати та застосувати (а іноді навіть заробляти).

І не так важливо – як називається. Не на цьому наголос.

Ось зараз ми можемо почати переробляти наші підручники під 4.0. та онлайн. Хоча б концептуально.

Чи краще залишити все як було, і як є?

Чи складати підручники по-іншому? Чи це вже будуть не зовсім підручники?