Що правильно, актуально та дуже перспективно. Незважаючи на будь-який тролінг із цього приводу.
Тому час подумати про майбутні підручники, які мають відповідати рівню 4.0.
І всі питають: що це таке?
Наприклад, у наших підручниках із фізики закладено 1300 фізичних термінів. Для порівняння у британських школах цих термінів 600, в американських – 300.
У нас акцент робиться на дефініціях: що як називається, що означає і з чого складається, аж до найдрібніших деталей. Які потрібно запам'ятати та здати.
А на заході важливе інше: – як все це працює, і чи можна щось покращити та вдосконалити. А ще автоматизувати та застосувати (а іноді навіть заробляти).
І не так важливо – як називається. Не на цьому наголос.
Ось зараз ми можемо почати переробляти наші підручники під 4.0. та онлайн. Хоча б концептуально.
Чи краще залишити все як було, і як є?
Чи складати підручники по-іншому? Чи це вже будуть не зовсім підручники?