"Система розваг у літаку - без неї, ну ні як" - Зоя Казанжи

"Система розваг у літаку - без неї, ну ні як" - Зоя Казанжи

Литовська компанія оприлюднила на своєму сайті новину про те, що «нещодавно завершила масштабний проект реконструкції, в рамках якого вона надавала послуги з модифікації та оновлення салону для державної авіакомпанії «Україна».

Нагадаю, цей літак замовляли ще при Ющенко. Але він не встиг ним покористуватися. Тому літак дістався вже Янукаовичу.

В президентському розпорядженні був не один літак. Тому Зеленський, обіцяючи під час виборчих перегонів різне всяке, пообіцяв і з літаками розібратися.

Звісно, що літак/літаки потрібні. Їх потрібно купувати/ремонтувати/оновлювати. Але які цікаві деталі стають відомі…

Виявляється, у лютому 2022 року, завчасно, непродані (як було обіцяно) президентські літаки було евакуйовано до Польщі.

То люди мали сидіти вдома і чекати окупації і загибелі, щоб ненароком не створювати паніки.

І цей факт теж свідчить про те, що влада, достеменно знаючи про невідворотність нападу, рятувала те і тих, що і хто був для не важливий.

А от унікальний літак Мрія рятувати не хотіли. Ще в березні минулого року екс-капітан АН-225 «Мрія» Дмитро Антонов розповів, що за місяць до початку війни транспорт пропонували евакуювати в Лейпциг: «Чому літак залишився в Гостомелі? Тому що не було рішення про перегін літака в будь-яке місце, нехай це буде Польща, самий найближчий аеропорт Жешув, Лейпциг. Чому Лейпциг? Та тому що ще 26 січня було звернення до нашого великого керівника ДП "Антонов" від представників НАТО і NSPA, про те, що пропонують нам у світлі прийдешніх подій перебазувати весь наш флот в Лейпциг з усім персоналом, екіпажем, запчастинами. Відповіді на це питання — не було".

Так от, про ремонт. Цитую компанію: «Під час проекту інженери J&C Aero розробили зміни в конструкції, необхідні для інтеграції нової системи розваг у польоті (IFE) і модернізації системи управління салоном літака (CMS)… Крім того, J&C Aero завершила повну реконструкцію інтер’єру літака, включаючи тканинне покриття, представницькі сидіння та дивани, внутрішнє покриття, килими та ламінат, а також інші частини салону».

Вартість робіт ніхто не оголосив. Але державне управління справ, яке обслуговує президента, з кожним роком отримує все більше коштів. Так що ніхто там не бідує.

Що ще цікаво. На відремонтованому і оновленому літаку президент вже в США і Канаду злітав, а деталі на літак все ще продовжують купувати.

З 2022 року небо над Україною закрите. На авіаперевезення президента гроші закладалися в бюджет. Що резонно. А от як було далі, то вже цікавіше.

На 2022 рік на перевезення президента було закладено 65 мільйонів гривень. Іронія доля: дата оприлюднення результатів торгів була запланована на 24 лютого. Але передоплата була здійснена на 80 відсотків. Хоча зі зрозумілих причин президент витратив лише 4 мільйони із 65. Зекомив. Але що сталося з тією передоплатою- невідомо.

Можете заперечити мені і сказати, що до дрібниць чіпляюсь. Та ні, не дрібниці це.

Хіба президенту воюючої країни потрібна сучасна система розваг у своєму літаку? Хіба на це варто витрачати кошти і ганьбитися?

А яка там система розваг, хто в курсі? Танчики, караоке, супер Маріо? Я хоч якось намагаюсь зрозуміти, що там, у тій голові відбувається?