Після знищення Кременчуцького НПЗ у червні 2025 року Україна оперативно переорієнтувалася на імпорт дизельного палива з Індії через Румунію та Туреччину. За оцінками «Консалтингової групи А-95», індійський дизель вже займає близько 10% українського ринку, частково покриваючи потреби навіть оборонного сектору.
Попри те, що Індія закуповує значну частину нафти у росії, саме міжнародні трейдери забезпечили логістику постачань, що дозволило Києву уникнути критичного дефіциту пального. Таким чином, російські ракетні удари по українських НПЗ не досягли стратегічної мети — енергетична стійкість України збережена.
Тим часом сама росія стикається з різким скороченням доходів від експорту енергоресурсів.
Це свідчить про поступове ослаблення позицій москви на світовому ринку та дедалі більшу залежність від окремих партнерів.