Якщо всі, то і я вставляю свої п'ять копійок. І поставлю запитання, які чомусь не чути.
Почнемо з того коли та як це було зроблено? По-перше, забудовник зруйнував садибу Зеленського вночі. Ще раз, ВНОЧІ! І жодна правоохоронна структура не зреагувала. Що підозріло. Спробуйте вночі щось знести чи гучно шуміти. Розумієте який буде результат? А тут все вдалося. І зроблено це було без жодних дозволів. Тож, як це вдалося забудовнику і хто йому гарантував те, що заважати зносу ніхто не буде.
По-друге, це було зроблено в день народження Кличка. Дуже схоже на кращі традиції наших силовиків, під контролем Татарова, – робити подібні «подарунки» в день народження. Люблять у нас затримувати, вручати підозри та проводити обшуки у день народження. І тоді зрозуміло, чому ніхто вночі не заважав зносити садибу Зеленського.
Трете. Вже за 10-12 годин під КМДА було зібрано мітинг, а канали офісу розігнали смачну картинку. Спробуйте зібрати мітинг під ОПою. Відразу скажу – нічого не вийде. Вас просто запакують. І скажуть, що ви агент Кремля. І мені сподобалося, як технологічно депутати "Слуги народу" у Київраді писали дописи про це і люто обурювалися, що стався цей ганебний злочин. А де ж їх дописи про їх же колегу "слугу народу" Влада Трубіцина, який отримав підозру у корупції від САП та НАБУ і втік за кордон завдяки листу ГУР МО? Де їх звернення до правоохоронних органів з запитання на якому етапі розшук Трубіцина та чи взагалі його розшукують? Чи це інше? А що ж так? Як і відмова "слуг народи" голосувати за надання статусу "Почесний громадянин міста Києва" Ліні Костенко та Валерію Залужному? Щось про це слуги так не писали. І зрозуміло чому.
А тепер про винуватих
У ВР понад 5 років лежить нерухомо законопроєкт, що покликаний зберегти історичні будівлі – такі, як садиба Зеленського, будинок Сікорського та багато інших. Лежить і не вноситься на голосування.
Цим законопроєктом пропонується:
1. Збільшити штрафи за неналежне утримання власниками об’єктів культурної спадщини. Наразі вони є досить незначними і фактачно копійчаними – від 1700 до 17 000 грн. Київ пропонує встановити їх на рівні – від 50 до 100 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (зараз це від 850 тис. до 1,7 млн грн).
2. Передбачити можливість примусового викупу містом пам’яток у комунальну власність, якщо власники своїми діями сприяють їх знищенню;
З. Запровадити кримінальну відповідальність за злочини проти культурної спадщини.
Погано? Ні! Потрібно містам? 100%! Здавалося б, «слугам» дали у руки інструмент для боротьби за історичні будівлі. Все просто – внеси до порядку денного законопроєкт, ухвали та йди вихвалятися. Але їм це не порібно і замість того, щоб проголосувати закон про збереження обʼєктів культурної спадщини «кнопки ОП» від «слуг» імітують обговорення на кишеньковій ТСК проти Києва.
Давайте казати відверто, ТСК створена під контролем ОП кілька місяців тому для боротьби з київською міською владою. Її єдина функція - призначити винного (вгадайте з одного разу кого). Я не є прихильником Кличка і в мене є до нього купа претензії по багатьох питаннях, але це для мене не привід підтримувати зусилля Офісу президента по взяття Києва під контроль. Я і до Зеленського маю купу претензій, але не вважаю, що його треба зараз відсторонити від виконання обов’язків, тому що заращ не можна провести вибори і таке відсторонення нашкодить Україні. А для мене інтереси Держави понад всі інші. То чому ж "слуги" готові по команді ОП збиратися на засідання кишенькової ТСК, а закон, який би захистив історичну спадщину, приймати не хочуть?
Оце і є різниця між роботою та її імітацією. Насправді, рішення сьогоднішнього засідання ТСК проти Києва не має значення, тому що воно:
1) передбачуване на 100%;
2) не несе жодного корисного навантаження, оскільки не допоможе врятувати жодну пам’ятку на майбутнє.
У підсумку, імітація бурхливої діяльності від «слуг» не лише порожня, ще й шкідлива – відволікає ресурси, заговорює проблему та, насправді, розв’язує руки забудовникам. А може це бажання замовника з ОП?