У розпал жнивного сезону, коли на елеватори йдуть величезні об’єми зерна, аграрії та зернопереробні підприємства зіткнулись з величезною проблемою нестачі локомотивів та вагонів зерновозів.
Зерновики фактично паралізовані, не можуть приймати зерно та відвантажувати його, що абсолютно неприпустимо під час жнив.
Як повідомив на своїй сторінці у ФБ керівник Збаразького КХП, через відсутність локомотивів станція Тернопіль переповнюється вагонами, а елеватори вже «під зав’язку» заповнені зерном.
«Кагати із зерном просто неба починають псуватись. Окрім цього, зернові підприємства не виконують контрактів та своїх зобов’язань перед контрагентами, що призводить до зриву бізнес-планів, реальних загроз блокування надходжень коштів до державного і місцевих бюджетів».
Вагони, що завантажені зерном цілодобово стоять на під’їзних коліях проміжних станцій, очікуючи відправлення.
Нещодавно, новопризначений керівник УЗ розповів, що УЗ зірвала підготовку до зернового сезону - з 11 400 вагонів-зерновозів компанії готові тільки 3000.
УЗ не готова до зернового сезону не тільки за вагонами, а й за локомотивами. Проблема виникла через те, що не було вчасно закуплено всі необхідні ходові запчастини для ремонтів.
Зрив зернового сезону може призвести до значної втрати врожаю, і, як наслідок, можливого подорожчання хліба восени та взимку, який і так вже за рік суттєво подорожчав.
⁉️ Цікаво, за таку «плідну» роботу Наглядової Ради та Правління УЗ із захмарними зарплатами, хтось буде відповідати? Чи звільнять «по-тихому» за долю невеличку і все?