Дешевий громадський транспорт – правда чи маніпуляція?

Дешевий громадський транспорт – правда чи маніпуляція?

Останнім часом від міського голови можна чути про необхідність підвищувати ціну на проїзд у громадському транспорті та маршрутках.

При цьому мер наголошує, що громадський транспорт у столиці – найдешевший у Європі.

Насправді, якщо брати до уваги вартість не одної разової поїздки, а вартість проїзного квитка на місяць, яким користується переважна більшість мешканців Європи, то кияни сплачують за проїзд більше ніж у Варшаві, Празі та Будапешті.

 Вартість єдиного проїзного квитка на всі види транспорту у Києві зараз складає 1300 грн.

Якщо порівняти вартість такого ж проїзного квитка у Варшаві, Празі та Будапешті – він коштує від 800 до 900 грн.

В Європі ти платиш і знаєш за що. Там комунальний транспорт як таксі – новий, швидкий, передбачуваний і максимально комфортний.

А у Києві стабільно працює лише метро. Весь наземний транспорт повільний, стоїть в заторах, і не дотримується графіків. Трамваї щодня сходять з рейок, а тролейбуси і автобуси горять.

При цьому, зараз обговорюється змінити вартість одноразової поїздки у межах 12-15 грн, а вартість місячного проїзного квитка збільшити до 1800–2000 грн.

В європейських містах влада стимулює людей користуватися громадським транспортом замість автівок і не кричить про якісь збитки. А кияни платять за старий громадський транспорт, який постійно затримується через численні затори дорожче, ніж у деяких європейських столицях.

До того ж, Е-квиток все ще не працює повноцінно.

Вартість проїзду у транспорті буде підвищуватись ще не один раз, оскільки маршрутки без системи Е-квиток приносять величезний тіньовий дохід у кишені перевізників та столичної влади.

ЗеФакТи