«Звідки в вас така зневага до Президента Зеленського? Йому зараз так важко, його зрадив друг, чому б його не підтримати замість зловтішатися?»
Зараз я вам поясню, звідки [розгортає мапу Білорусі]
Президент Зеленський в принципе не вміє в демедж-контроль, в нього нема такого досвіду. За чотири роки гарячої війни він звик до статусу священної тефлонової корови, до якої просто не має права нічого не прилипнути, бо так треба, бо війна, і негатив до влади не на часі. Коли вибухнув міндічгейт і треба було негайно щось робити, він цього не зрозумів.
Реакція Зеленського в 1 день: «Корупція=погано, вироки мають бути» - без прізвища «Міндіч», без будь-якої конкретики, такий коментар ні про що. Ніби це дрібний скандал в лісництві на Рівненщині, а не оточення президента і 4 міністри.
День 2: поїздка в Херсон (яке НАБУ? Який Міндіч? То ж вчора було, в нас тут війна)
День 3: не розсмокталось, а навпаки. Шкода. Ну добре. «Закликаю Галущенка і Гринчук піти у відставку»
День 4: "А ось, до речі, я впровадив санкції проти мого друга Тимура Міндіча – бачите, ми працюємо?"
Бачимо. Санкції проти Міндіча Президент міг ініціювати перед РНБО особисто – є в нього таке повноваження, але він не любить ним користуватись. Краще, щоб це була пропозиція когось іншого, а Зеленський грав би роль такого собі фінального арбітра. Зазвичай санкції проти фізосіб (і громадян України, і іноземців) ініціює СБУ. Але як і в випадку с санкціями проти Порошенка 12 лютого, це були не звичайні санкції, а політична спецоперація. Тоді усували конкурента на можливих виборах (була ілюзія, що Трамп забезпечить припинення вогню влітку). Зараз рятують імідж Президента. Обидва рази місію формального ініціатора доручили Кабінету міністрів.
І ось два укази про санкції з різницею в 9 місяців – 12 лютого проти старого ворога і 13 листопада проти старого друга. Обидва рази уряд пропонував впровадити їх на 10 років. Порошенку замість цього поставили «безстроково», Міндічу скоротили до 3.
Але головне, що проти Порошенка застосували пункт «інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим цим Законом (заборона укладення договорів та вчинення правочинів» - це взагалі не передбачена прямо законом креативна штука, яка одночасно блокує і участь в виборах президента, і можливість купити звичайний батон в магазині. Термоядерна опція, зокрема якщо людина залишається в Україні. Дуже зручна штука, щоб застосувати проти ворогів. З другом Міндічем такого робити не стали. З одного боку, він зазначен в указі як громадянин Ізраїлю, а не України, і конкурентом Зеленського на виборах в Україні точно не буде. З другої сторони – нащо забороняти людині переписати на когось майно? Суд його злочину ще не довів, вироку нема. Держава повинна дотримуватись балансу інтересів і не втручатись надто в права громадянина… І Міндіч не такий небезпечний для держави як Порошенко – Порошенко ж засновник Партії регіонів, і Харківські угоди, і вугілля з Медведчуком, і взагалі. Дуже небезпечний. Не те що Міндіч. Треба розуміти.
Всі розуміють. Коли медійна обслуга Президента буде вихваляти його за об’єктивність до свого оточення і блискавичну реакцію, просто пам’ятайте, що це все дешева імітація. Навіть якщо Зеленський і має щось проти Міндіча, з указу про санкції цього абсолютно не витікає.



















