"Не знаю, із яких аулів понаїхали ці знавці з Мінкульту" - Тетяна Ніколаєнко

"Не знаю, із яких аулів  понаїхали ці знавці з Мінкульту" - Тетяна Ніколаєнко

Один з чиновників Мінкульту сказав, що виставка про Мазепу оформлена в «неприродньому червоному кольорі».

Десь гірко заплакали Лувр, Бельведер, Хофбург, Національна галерея Лондона і галерея Боргезе.  

І це той момент, в який, навіть якщо ти не знав на чий бік стати в війні за управління музеями, то ти станеш на бік здорового глузду. І сильно страшно за освіту людей з Мінкульту.

Бо цей червоний - це ключовий колір епохи бароко.

Червоний колір дуже часто використовується для виставкових приміщень у музеях, особливо коли йдеться про експонування європейських картин 14-18 століття. І тут червоний підкреслює розкіш і навіть імперськість. Це колір королів і знаті. Водночас колір жертовності і спокуси.

Тьєррі Деспонт, дизайнер галерей Центру Гетті в Лос-Анджелесі, створив червоні кімнати для виставки італійських картин з 1500 по 1600 рік та французького декоративного мистецтва з 1660 по 1710 рік.

Художній музей Фогга в Бостоні має багато червоних кімнат голландських, французьких та італійських картин 14-18 століття.