І це тільки на перший квартал 2024 року. За оцінкою Reuters, таким чином зависли приблизно 4,6 мільйона тонн нафти або 7% від загального обсягу.
Очевидно, що нема переробки нафти і випуск нафтопродуктів непогано так скоротився. Такі дані можна підгледіти у росстату. За перші 11 тижнів 2024 у росії виробили на 0,4% менше автомобільного бензину, ніж за той самий час у 2023. А виробництво дизельного пального впало на 2,7%. Зауважте, що ці данні були до накладання безпілотних санкцій на Куйбишевський НПЗ 23 березня. Тобто майбутні перерахунки мають порадувати українців трохи більше.
А тепер до розцінок. За останні пару тижнів на Санкт-Петербурзькій товарній біржі оптові ціни на бензин виросли на 14%, на дизельне пальне – на 11%. Це перший такий високий стрибок з моменту введення ембарго на експорт. Дефіциту ще нема, бо поки проїдають старі запаси. Допомогти стабілізувати ситуацію має заборона на експорт бензину з 1 березня і до вересня. Або хоча б спробувати стабілізувати. Хто знає скільки ще БПЛА завітають в гості.
"Принятые решения направлены на поддержание стабильной ситуации на топливном рынке в период повышенного спроса, связанного с весенними полевыми работами, сезоном отпусков и плановым ремонтом нефтеперерабатывающих заводов".
Так виявляється усі проблеми через «весенние полевые работы» і «отпуски», а ремонти планові. Хороший план, подобається.