"Щоб агітувати, потрібно чітко розуміти - про що ми агітуємо" - Олександр Костюк

"Щоб агітувати, потрібно чітко розуміти - про що ми агітуємо" - Олександр Костюк

Потрібна агітація.

Бо наївно чекати, коли народ сам собою дозріє до розуміння державницьких принципів. Особливо в умовах кремлівсько-олігархічної контрпропаганди.

Гітлер прийшов до влади, застосувавши 1500 підготованих, навчених агітаторів. Просуваючи зрозумілі, близькі народу тези. Я розумію, приклад так собі. Але… Це інструмент. І цей інструмент можна і потрібно використовувати задля держави.

Потрібна агітація.

1. Потрібні агітатори. І агітатори є. Сотні, а може й тисячі небайдужих людей. Їх потрібно озброїти, їх дії – координувати.

2. Але просувати вони мають не персоналії. І навіть не партію (напряму). А просувати вони мають державницьку ІДЕОЛОГІЮ.

3. ЄС без сумніву має дотримуватися своєї, державницької стратегії. Але цю ідеологію потрібно чітко, доступно і зручно для користувача (і це важливо!) сформулювати.

Тому що, щоб агітувати, потрібно розуміти - про що ми агітуємо. Потрібні гасла. Потрібні доступні тези. Потрібні систематизовані аргументи.

Тому ідеологію потрібно формувати. На різних рівнях, для різних прошарків суспільства:

На першому - прості гасла для простих людей (без лапок). Мені подобається щось типу: безпека, добробут, гідність;

 на другому – базові державницькі принципи, яких ЄС неухильно і залізно дотримується (повноцінна незалежність від Москви, захист цієї незалежності усіма можливими способами, західний цивілізаційний вибір), і виконання яких необхідне для досягнення безпеки, добробуту, гідності;

на третьому –деталізація по напрямках: армія, захист, безпека, закон та правосуддя, міжнародні відносини, економіка, децентралізація, медицина, освіта, боротьба з корупцією, олігархи, соціальні питання і т.д.

На четвертому – детальний перелік того, що вже зроблено по напрямках;

На п'ятому – що планується зробити.

На шостому – офіційна реакція на поточні події, позиція партії.

Плюс зворотній зв'язок.

Така от піраміда: від простих гасел на вістрі і до поточних деталей в основі.

Це має бути зручний інтернет-ресурс, на якому на першому рівні проста людина зможе отримати прості гасла. Ресурс, до якого (на більш детальних рівнях) зможе звернутися депутат центрального або місцевого рівня, рядовий партієць - для координації своєї позиції, для відповіді на свої питання.

До якого зможе звернутись агітатор для точних аргументів в своїй роботі.

Ще раз. Щоб агітувати, потрібно чітко розуміти - про що ми агітуємо. Гасла, тези, аргументи, факти. Систематизовано, доступно.

4. Потрібна достовірна, регулярна соціологія. Головні гасла та тези потрібно «обкатати» на різних цільових групах.

5. В роботі агітаторів має постійно звучати: ми пропагуємо ідеологію, державницькі принципи. Ми робимо це відкрито, не приховуючи. Так, ми агітатори. Але ми агітуємо за ІДЕЮ. За державу. Тоді позиція наша буде залізною.

ЄС – це лише інструмент реалізації державницьких принципів, ідей. Лідери ЄС тільки тому лідери, що залізно дотримуються державницькіх принципів і мають талант та здібності їх реалізовувати. Не Порошенко використовує ЄС. Навпаки, ЄС використовує політичну вагу, силу, знання, досвід, зв'язки Порошенка. ЄС – це гра в довгу. ЄС – це не про персоналії, це про державність і про Україну.