У часи повномасштабної війни неможливо проводити повноцінне ЗНО, з різними предметами, в різні дні тощо.
Тому минулого року у квітні було прийняте рішення про проведення «мультипредметного тестування», яке мало зафіксувати готовність і бажання вступників осягати вищу освіту.
Два предмети є фактично іспитом на громадянство - українські мова та історія. Бо українці мають знати своє коріння і розуміти, що і чому відбувається навколо. І за що воює Україна.
А знання математики засвідчує рівень володіння абстрактним мисленням і показує готовність до наукового пізнання світу - притому не лише майбутніми природничниками. Сучасні суспільні науки, до прикладу, спираються на потужний математичний апарат.
Усе решта - вже питання закладів вищої освіти. Спеціалізації за темою. Але і лікар, і інженер, і вчитель, і будь-який інший фахівець на початку професійного шляху мав би показати, що знає свою мову, історію свого народу і здатний до наукового пізнання.
Навіщо МОН вирішило ламати цю знахідку - невідомо. Тож у законі, який дозволяє МОН і цього року будувати вступну кампанію на свій розсуд, варто прописати напрямок дії.
У цьому є логіка, чи не так?