"Не бачу сенсу вчергове рефлексувати з чергового квартального горіла хата палала" - Джон Сміт

"Не бачу сенсу вчергове рефлексувати з чергового квартального горіла хата палала" - Джон Сміт

Кримінальні кола в усіх країнах першим ділом намагаються проникнути в культуру. Мафії це потрібно для власної мімікрії у суспільстві, обману суспільства і свого захисту від переслідувань з боку держави і її правоохоронних органів. І теми "культури" від кримінальних кіл незмінні в усіх країнах в усі часи: ми добриє робінгуди, так, нам довелося переступить закон, але не ми такіє жизь такая, ми за народ, ми проти жирних політіків (які всі виключно казнокради).

Японська мафія, італійська в США, єврейська в США, всі лізли в кінобізнес і знімали кіно про своїх саш бєлих. В Японії ще в 1940-і і 1950-і Кадзуо Таока, бос Ямагуті-гумі, першим став кришувати акторів і співаків і продюсувати кіно і до речі він же приклався до "героїчного і загаткового" образу якудзи в масовій культурі.

У нас це має деякі власні риси, коли більший упор робиться не на жанр кіно, а на серіали і стендап. Така наша особливість історично іде від впливу з боку КГБ, який в свій час взяв стендап під контроль і поставив собі на службу (КВН і масляков). А також від знищення українського кіно як такого. КГБ як злочинна організація в цьому плані вчинив абсолютно згідно описаних вище принципів в інших країнах.

Звідси вже у нас КВН на службі кримінальних кіл дніпропетровського клану. Як до того - у донецького.

Цей процес, якщо йому не протидіяти, скрізь приводить до примітивізації суспільства, деградації суспільної моралі, безпеки і переходу до первісних принципів існування.

Висновок. Зупинити цей процес неможливо. Він системний і історичний. Він має підгрунтям боротьбу суспільних станів за виживання і людську природу. В конкуренції цій можна лише перемогти.

Вихід: створювати власні кіностудії, знімати власний культурний продукт, робити його вищої якості, вкладати власні посили і мораль. Тримати під власним контролем систему дистрибуції, щоб власний контент мав кращий доступ в голови цільової аудиторії за контент противника. Співпраця тут має вестися за принципом: творчі представники суспільства виробляють контент, фінансові кола цей контент спонсорують, прибуток ділиться взаємовигідно для залучення в процес ще більшої кількості творчих представників.